Strikkedilla.

Når ein ventar baby vert det nesten automatisk mykje strikking hos kjente og kjære. Og absolutt ingenting er kosligare og kjekkare enn det!
Mine strikkekunnskapar strekk seg til å kunne strikke fram og tilbake på pinnar. Her er ikkje snakk om noko rett og vrang, strikka strømper, ermer, jakker og liknande. Eg kan berre strikka mine antal masker, snu strikketøyet og byrja på nytt att. Heilt streit strikking, altså.

Men det vert for gale at eg ikkje strikkar noko til Baby sjølv. Dessutan kan det vere kosleg å ha noko å putle med på seine haustkveldar medan ein ser Grey's Anatomy og drikk kakao i ny leiligheit. Difor gjekk eg i førre veke til innkjøp av garn i nøytrale, men sterke, fargar. Ragnhild oppfriska mine kunnskapar om korleis ein legg opp, og mamma lærte meg å felle av, så no kan eg strikka heilt på eiga hand! Det eg strikkar er eit lappeteppe. Litt som dette. Eg strikka firkantar som eg sidan skal tova i vaskemaskinen, og så sy saman til eit stort teppe. Eit teppe kan nemlig brukast på vogn, i vogge, på golv, i seng... eg gledar meg til det er ferdig!


garn
Fine, friske fargar.

strikk

Kommentarer:
Postet av: Chalten

nydelige farger :)

15.aug.2008 @ 18:12
URL: http://chalten.blogg.no
Postet av: christina

så lurt! Da vil eg og!

20.aug.2008 @ 09:04

Skriv en ny kommentar:

Navn
Husk meg ?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/6103153


Mitt navn er Silje, jeg er 23 år og bor på Stord sammen med familien min.

Dette er mitt pusterom hvor jeg deler det jeg har på hjertet.

Spørsmål? Kontakt meg på silje.tillung@gmail.com