Strikkedilla.

Nr ein ventar baby vert det nesten automatisk mykje strikking hos kjente og kjre. Og absolutt ingenting er kosligare og kjekkare enn det!
Mine strikkekunnskapar strekk seg til kunne strikke fram og tilbake p pinnar. Her er ikkje snakk om noko rett og vrang, strikka strmper, ermer, jakker og liknande. Eg kan berre strikka mine antal masker, snu strikketyet og byrja p nytt att. Heilt streit strikking, alts.

Men det vert for gale at eg ikkje strikkar noko til Baby sjlv. Dessutan kan det vere kosleg ha noko putle med p seine haustkveldar medan ein ser Grey's Anatomy og drikk kakao i ny leiligheit. Difor gjekk eg i frre veke til innkjp av garn i nytrale, men sterke, fargar. Ragnhild oppfriska mine kunnskapar om korleis ein legg opp, og mamma lrte meg felle av, s no kan eg strikka heilt p eiga hand! Det eg strikkar er eit lappeteppe. Litt som dette. Eg strikka firkantar som eg sidan skal tova i vaskemaskinen, og s sy saman til eit stort teppe. Eit teppe kan nemlig brukast p vogn, i vogge, p golv, i seng... eg gledar meg til det er ferdig!


garn
Fine, friske fargar.

strikk

Kommentarer:
Postet av: Chalten

nydelige farger :)

15.aug.2008 @ 18:12
URL: http://chalten.blogg.no
Postet av: christina

s lurt! Da vil eg og!

20.aug.2008 @ 09:04

Skriv en ny kommentar:

Navn
Husk meg ?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/6103153


Mitt navn er Silje, jeg er 23 r og bor p Stord sammen med familien min.

Dette er mitt pusterom hvor jeg deler det jeg har p hjertet.

Sprsml? Kontakt meg p silje.tillung@gmail.com